Produktnyheter

Meddelande

2023/10/08
Ser tillbaka | Köparnas uppmuntran för Sgbsolar

Dessa uppriktiga återkopplingar från våra kunder är den största uppmuntran för sgbsolar.

2023/09/22
Noggrann planering | Bjuder in dig att delta i Asia Metal Architecture Design & Industry Expo!

Metal Building Design & Industry Expo (MBE) 2023 kommer att hållas den 19 september - 21 september 2023 på Shanghai New International Expo Center (SNIEC)!

2023/09/20
CADE Architectural Design Expo | Gainsolar ger BIPV ny kraft

Vad är byggbranschens uppdrag för hållbar utveckling i en tidevarv med ingen koldioxidutsläpp? Vilka är de oändliga möjligheter som stadsförnyelse, materialinnovation och arkitektonisk utveckling medför? Vad är livet i mänsklig bosättning under tillämpningsscenariot för förnybar energi?

2023/08/07
Gain Solar rankades som 2022 års högväxande enastående företag i den högteknologiska zonen

Den 8 februari 2023 tilldelades Gain Solar hederstiteln "High-growth Excellent Enterprise" 2022 i High-tech Zone. Äran markerar att Gain Solar har erkänts av myndigheter i Baoding när det gäller BIPV industriproduktionsforskning. I framtiden kommer gain solar att arbeta hårdare för att tillhandahålla fler lösningar för att bygga koldioxidneutralitet.

2023/04/24
Gain Solars standard "Crystalline Silicon Photovoltaic Roof Tile for Architecture" vann ett storsäljande pris

På seminariet vann Gain Solar Photovoltaic Technology Co., Ltd. finalistpriset "100 Group Standards" och priset för standardutgivning med gruppstandarden "kristallin kisel fotovoltaisk takpannor för byggnader" redigerad av Gain Solar.

2023/04/24
f.d. 1 2
Få det senaste priset? Vi svarar så snart som möjligt (inom 12 timmar)
This field is required
Required and valid email address
This field is required
For a better browsing experience, we recommend that you use Chrome, Firefox, Safari and Edge browsers.